Piccadilly Circus ligger inte i Kumla

Jag måste bara berätta en jättekul grej som min syster fått vara med om. Hon och ett par kompisar fick förfrågan om att vara statister i Håkan Nessers "Piccadilly circus ligger inte i Kumla". Den ska nämligen bli film!

Jag lånade lite från hennes blogg nedan. Men vill ni läsa allt så kan ni ju kika in på hennes blogg om ni vill.

"Det var riktigt kul att vara statist igår, jag Amanda, Alexandra och Josefin fick spela några tjejer som var helt tokiga i bandet som spelade, haha vi fick skrika massor, slänga oss på scenen och om han böjde sig fram mot oss skulle vi skrika ännu högre! (haha vi fick stå längst fram :P), den näst sista scenen var riktigt svettig att spela in!, gud! jag svettades verkligen jätte mycket och det kändes verkligen som att jag skulle dö!, men roligt var det iallafall :)."

Ska bli himla kul att se den filmen sen måste jag säga!


Jennie om hon skulle varit ung på 60-talet.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha det var faktiskt jättekul! :D

2009-05-01 @ 13:00:53
URL: http://jehniiss.blogg.se/
Postat av: jennie

haha det var faktiskt jättekul! :)

2009-05-01 @ 13:02:51
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0