Rör det rör så rör det oss.

Hej!

Jag har inte nåt speciellt att berätta.. det har inte hänt speciellt mycket här faktiskt.
Jag vakande av att telefonen ringde... första gången. Sen somnade jag om och vakande när mamma kom och frågade om jag kunde hämta W på dagis.. vilket jag kunde. Sen försökte jag somna om igen men kom bara så långt att jag halvsov. För sen kom en liten Figaro och var kelsugen så då fick jag inte sova mer.

Om tre timmar ska jag hämta W. Undrar vad jag ska hitta på fram tills dess... kanske ska ta och packa lite. För imorn får jag ju börja flytta! :D Men pappa har inte hyrt släp förens torsdag. Så får se hur det blir.

Nu fick jag ett sms,  vi ska ta besiktning av lägenhet imorn och så får jag nycklarna då! Wohooooo! :D:D:D:D:D:D

Nu blev jag glad.

Förrsten.. rubriken kanske ni känner igen från filmen Repmånad? Det står så på en sån bil/minibuss eller vad det är.. Den rubriken är ungefär lika rörig som inlägget blev, så tyckte det passade. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0