Söndagen och lite självömkan.

Hej hej på er!

Jag förstår inte varför jag är så himla trött hela tiden för. Jag sitter här och somnar nästan! Kanske lite allergi som påverkar.. jag vet inte.
Har sådär ont i lederna med.. speciellt i axlarna. Det knakar i höger nyckelben när jag rör axeln fram och tillbaka. Jag är nog inte alls så gammal som jag tror, inte 21 utan 91. Eller vad tror ni? ;P

Det är helt sjukt att jag snart flyttar, igen. Jag lääääängtar ihjäääääääl mig!

Igår gick jag och syster ut på en promenad i Ekoparken. Det är faktiskt fint där.. och så var det verkligen vårvärme igår med.. så otroligt skönt! Bara t-shirt och vårjacka. Och det blev nästan varmt i det!

Det luktar mat här hemma nu. Mamma håller på och lagar nåt gott. :) Undrar vad...

Nej, kanske skriver nåt lite roligare sedan. Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

Har du sökt bostadsbidrag?

2009-04-06 @ 23:05:07
Postat av: Sandra

Millan: Nej, har sökt a-kassa... kan man söka båda? :D

2009-04-07 @ 09:09:49
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Millan

Ja det har ingenting med a-kassan att göra vad jag vet, däremot så måste du ju skriva ned dina inkomster, men man får ju inte så mkt från a-kassan så då lär du ju absolut vara berättigad i alla fall fler hundra i månaden i bidrag.

2009-04-07 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0