Tvätta annorlunda.

Där jag bodde förut så var tvättandet något... ja jag vet inte vilket ord som passar in. Men var men fem minuter sen så fick man sig en utskällning, typ.

Här, där jag bor nu så är allt typ motsatsen.

Jag hade bokat tvättstugan tills i morgon. Men eftersom jag ska till M då så går ju inte det.. så jag gick ner för att boka om tiden och ser att det finns en ledig tid om 20 minuter. Perfa! Jag bokade den på en gång. När jag gick ner sen så var det inte ledigt än. Tänkte att han/hon kanske var lite sen.. Gick ner 20 min senare igen.. men fortfarande inte ledigt. :/

Tiden efter var också ledig...så klockan 16 så ska jag tvätta.. hoppas verkligen att personen innan mig behagar plocka ur sin tvätt tills dess...

(Men sen vet man ju inte om det hänt något så personen i fråga blivit tvungen att åka i väg, bråttom.)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Störande, för nya underkläder måste du ju få!

2009-04-21 @ 20:01:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0