Fiskpaket - recept

Hej hej! Tänkte lägga upp ett recept på en av mina favoriträtter. Vet inte om någon är speciellt intresserad av hur man gör..men det är sååå enkelt och gudomligt gott! Så om du någon gång har idétorka så kan du göra detta. :)

1.


Lägg folie över en plåt. Sätt ugnen på 200°.

2.


Fyll med valfritt innehåll. Jag använder potatis - som jag delar i mindre bitar, wokmix och pangasiusfilé (som är en billig variant på torsk, typ.)
Krydda. Jag använder mig av örtsalt, pepparmix och timjan. (Timjan = goooott) Sen lägger jag på några smörklickar så fastnar inte maten i folien.

3.


Förslut folien. Ställ in i mitten av ugnen och vänta ca 30-45 min beroende på mängd mat, storlek på potatis och om grönsaker är frysta. Ni känner på lukten när det börjar bli klart..
Åh, nu börjar det lukta mums här hemma.. så snart dags för mig att äta!

(Jag har ingen receptkategori.. så lägger den under "typiskt Sandra" och den här rätten är lite typisk mig.. så det passar nog rätt bra)


Färdiga resultatet. :) Gjorde även en youghurtdressing.. bara youghurt och sweet chilisås

Kommentarer
Postat av: Mum

...och typisk mig också :) Pöss dig!

2009-08-27 @ 19:08:59
Postat av: Michelle

den färdiga bilden på hur de såg ut klart då?

2009-08-27 @ 20:16:18
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe.. kommer idag. :)

2009-08-28 @ 12:04:52
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0