Regn & lunch


Jag står inne på Creperiet och väntar på Michelle. Det ööööööser ner ute.























Michelle                                                                     Sandra

Lunch på Creperiet idag alltså. :) Gott var det.. och shit vad mycket mat man fick! Trodde jag skulle dö! Inte bokstavligen talat.. men ja, mycket var det.

På vägen hem så gick jag förbi Ica så jag handlade med mig lite mat. Det behövdes kan jag ju säga.
Min kyl var rätt tom, som ni ser. Men nu är det fyllt! :)

Ja, och nu sitter jag här igen.. klockan är inte ens mycket. :O Fördriver lite tid med Johan Glans, den allsmäktige. ;P Ska fortsätta med det nu. Krampuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0