taggar!

Hej på er!

Jag är hemma hos Linda och taggar för Liseberg imorn. Ska bli gryyyymt kul! Just nu sitter vi och tittar på Söderkåkar. Har missat halva filmen för jag suttit vid datorn.. men när jag skrivit klart här så blir det att försöka komma ikapp och fatta vad som händer. Sympatiskratta med Linda som aldrig skrattar. :P

Jag och Linda ska jag göra oss varsin t-shirt imorn på oss. Ni vet en sån med korttryck på. :) Gryyymt!

Aja, vi ska ha så kul imorn och jag vet att ni är avundsjuka!  ;P Det ska tydligen bli grymt varmt med. Hoppas inte fööör varmt bara. Och inte för mkt folk.

Men nu ska jag kolla filmen. Puss & Kram!
Jag & Linda i Magaluf 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0