Tisdag


Bild från tåget.

Hej på er! Äntligen hemma nu! haha.. det blev en rätt kort men intensiv dag på jobbet idag. Sjukt lugnt fram tills klockan slog 14:50 då de gäster som vill ha gratis kaffe börjar strömma in..
Första gästerna frågade inte om jag hade börjat med gratis kaffe än.. och det hade jag ju inte heller eftersom det är 15:00 som gäller.. så jag slog in kaffet och allt. Då blev de superupprörda och sa till mig att "så snål får du inte vara!"

Jag bara skakade på huvudet inombords och tänkte, att så snåla får ni väl inte vara själva då.

Anyways... är trött och lite seg i huvudet nu känner jag. Skulle lätt kunna lägga mig redan nu men känner att det är lite väl tidigt även för mig. Så håller mig uppe en stund till. :) aja, jag har precis som vanligt, ingenting vettigt att skriva om så jag säger bye bye!

Förresten.. undrar fortfarande vart alla de där besökarna kom ifrån igår! Wtf liksom.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0