helgsammanfattning

herregud, vilken helg det varit alltså!

Har tappat min röst helt. Kan få fram lite viskningar som max.. helt sjukt! I lördags vaknade jag och var lite hes. Så gick vi på Liseberg och min röst fortsatte vara ungefär lika hes förutom mot slutet som den sakta men säkert blev värre och värre. På natten gick vi ut.. och där kraschade rösten totalt. Idag vaknade jag och kunde inte få fram ett ord. Linda har fått agera tolk. :P

Hade ju lite ont i halsen i ondags och torsdags.. och sen började jag även hosta lite.

Tror kanske det är så att, eftersom jag inte har kvar några halsmandlar så går min förkylning ner i stämbanden istäkllet för halsen. Kanske.

Jag uppdaterar lite senare angående helgen.. alternativt imorgon för nu är jag helt sjukligt trött. Har fan inte sovit mer än 6-7 timmar på hela helgen. Så bye bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0