Avatar

Blev en riktigt lyckad dag idag! Filmen vi såg på var helt grym!! Exakt min sorts film. Vet dock inte hur sjutton jag kunde få för mig att den var i 3D. För det var den ju inte. :) Avatar var det jag såg för er som missat det.

Grymma effekter var det. Starka färger. Mycket färger. "Konstigt" den kostat flera miljoner eller om det var miljarder. Nej, den måste ni se. Jag vill bara gå och bli en Avatar och leva på deras planet Pandora nu.

Jag vill se den igen.

Jag är fasen i extas här hemma, så bra var den! I andra filmer brukar jag alltid undra hur lång tid det är kvar av den men av den här tänkte jag inte så en enda gång. Jag somnade inte ens!!! SE DEN!

Kommentarer
Postat av: jennie

omg! jag vill se den! :o

2009-12-21 @ 10:48:31
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0