Min julafton i lite bilder och lite text.

Har ni haft en bra jul?

Det är alltid lika mysigt att träffa familjen tycker jag. Och sen när man verkligen umgås som man gör på julafton blir allt så himla mycket mer mysigt. Jag och min syster har hjälpt mamma med julmaten och lite annat sånt i köket. Mina kära, men ack så lata, bröder hade hela tiden annat att göra. Förstår om mamma går i taket ibland!


Har säkert glömt massa mat. (Lite finsk julmat, väldigt gott faktiskt!)


Såklart kollade vi på Kalle Anka. Vad annars liksom? Anna? Nej. No way in hell. Vi frågade William under Disneyklippen om han hade sett några av filmerna. Men det hade han inte. Katastrof ju! 

Tomten kom på besök också. Min yngsta lillebror kollade med stora ögon på honom. När tomten läste upp "God jul William önskar mamma" första gången så 'visste' ju inte tomten vem William var och när tomten frågade om killen bredvid honom (Kim) kanske var William. Då var han snabb som sjutton med att säga att det var ju han som var William. Det var hans paket. Förstod ni det där? :P



När tomten gick fick han en stor kram från Kim och William.

Det var min julafton, på ett ungefär. :) Nu borde jag sova.. men är inget trött än. Klockan är över 02:30!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

våra "kära" bröder skulle behöva bo i afrika i en månad! :)

Men tack för att du kom iaf, det var mysigt :D

2009-12-25 @ 12:05:26
URL: http://foolie.blogg.se/
Postat av: Linda

Tomte = P.a?



tyckte nästan de såg ut som de ? ;P

2009-12-25 @ 14:27:36
Postat av: Sandra

Linda: haha, syns det? :P När p-a kom tillbaka så konstaterade wille att han hade likadana strumpor som tomten. Konstigt sammanträffande!

2009-12-25 @ 15:58:41
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0