Fredag!

Hej på er! :)

Förlåt för mitt dåliga bloggande men saknar inspiration jsut nu. Tycker det är bättre att låta bli att blogga då för annars blir det bara massa strunt. Inte för att jag någonsin skriver särskilt viktiga inlägg men ändå.. haha

Tänkte uppdatera er lite om ifall jag ska ringa NA ang det som hände. Svaret är att det ska jag inte. Om ni undrar varför så kan jag säga att det är för att jag är rädd för dom. En bekant till mig är vän med en vän till ägarna och hon bad mig vara väldigt försiktig med dom. Ifall dom vill så kan dom få mig död. Plus att dom säkert trashtalkar mig hos andra restauranger här i stan. Jag orkar inte lägga ner mer krut i detta nu så därför väljer jag att blåsa ut det här ljuset.

Anyway.. Idag är det fredag och jag ska åka med Mathias + tre kompisar till Göteborg. De har gjort en kortfilm och den ska visas på någon festival där fattade jag för. Här är videon på youtube.

Sen tänkte jag stanna kvar där i Göteborg. Åker till Oscar och sover där tills på söndag, sen åker han med mig hem till mig. :) Nu måste jag packa lite och sen gå över till Linda och hämta mitt smink som ligger där sen i onsdags. Well well.. jag kommer nog mobilblogga lite under dagen. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hej gumman,



Du gör säkert rätt som du gör...ibland måste man bara gå vidare.



Ha en underbar helg i Göteborg...och....vem vet...du kanske springer på mamma Katri där.



Kram från moster

2009-12-04 @ 14:19:18
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0