jag behöver inte dig.

Haha, hittade den här låten förut när jag kikade runt på youtube. Den är ju helt fantastisk! Lyssna bara på texten.

Det är ju exakt så jag borde tänka. Haha, har lyssnat på låten i en timme på repeat nu.



Jag e supersmart

Slösar inte med min tid
Försöker alltid tänka klart
Jag e supercool
Och jag gör min egen grej
Så snälla kan du flytta dig

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy


Du är sockersöt
Men det betyder ingenting
Du beter dig som ett nöt
Jag e underbar
Och om du nånsin fattar det
Sms:a får vi se


Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl
I´m Supergirl

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

Oh ska försöka bli bättre med bilder. :D

kram

2009-12-23 @ 12:09:45
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0