Julmatslagning hos mutter.

Hej på er!

Har ni för er då? Jag är hos mamma just nu och lagar lite julmat tills imorgon. Än så länge har vi inte riktigt börjat med julmaten. "Bara" bakat bullar och lunch.
Bullarna innan de var gräddade.

Nu lämnade jag mamma med disken för att uppdatera bloggen. Hoho, vad elak jag är.


Bobby har varit med oss hela tiden. Han tror han ska få mat så fort man tittat på honom, tror jag. Livsnjutaren där.
Mamma har fått fram granen men jag känner faktiskt ändå inga julkänslor.

vadå, är det jul imorn? Hm... Blir väl bättre när Kalle kommer igång. Då är allt som det ska igen.

Snart ska vi griljera skinkan, göra janssons och så lägga upp lite kallt på fat. Tydligen ska vi ner till Ica först för att hämta ut paket. Aja.. Later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0