middag hos farfar & farmor

Idag (igår nu) var jag, som jag skrev nedan, hos min farmor & farfar på middag. Det bjöds på god tacogratäng, ris, potatisgrätäng och kött, vilket jag tror var fläskfilé i grönpepparsås. Dessert i form av fruktcocktail och efter det en liten kaka. Gott var det.

Eftersom jag och mina bröder var hos våran mamma på julafton så hade vi lite julklappsutbyta idag med. Önskar jag hade mer pengar för då skulle jag löpa presenter till mina nära och kära...


Detta fick jag i alla fall utav farfar & farmor. Vantar som farmors väninna (?) virkat, så söta! Strumpor, foundation och en påse daim. Typ mitt favoritgodis. Sen fick jag en peng med men den är inte med i bild.

Som ni ser är det en nyfiken katt med på bilden, han fick jag inte idag, han hade jag sen innan. :P

Åh, nu har jag så himla ont under revbenen att jag nästan börjar tjuta. Dags att lägga sig och läsa lite bok, i think. Natti på er alla söta!


Kommentarer
Postat av: jennie

daim är G-O-T-T! :D



sv: vad bra, var lite osäker om jag skulle köpa den eller inte när den var så dyr, men om den funkar så är det ju lugnt värt de! :)

2009-12-28 @ 10:57:14
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0