God morgon!

Jag kör ett morgoninlägg idag! Inte så ofta jag gör det.. Jag satt uppe länge igår. Satt och valde ut lite kläder på h&ms hemsida som jag tänkte klicka hem, och så precis när jag var klar att betala så kommer det upp ett meddelande om att om två minuter så skulle dom ha nåt systemunderhåll i 50 min.
Så jag hann inte betala innan det utan tänkte smart vänta tills de var klara... Klockan hann bli rätt mycket innan jag gav mig. Dumma h&m!

Lätt att hitta alla dom kläderna igen! Lätt att minnas. Jag som var så nöjd!

Usch, så nu är jag svintrött. Får ju skylla mig själv men ändå...
Igår hade jag lite feberkänslor i kroppen när jag jobbade. Så får hoppas de håller sig undan idag med hjälp av lite ipren. Nu måste jag skynda mig och torka håret, klä på mig och sminka mig lite så man vaknar. :) Kram och puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Det där har jag också varit med om med H&M ett par gånger. De gör så tydligen ofta.

Och så...Om 1 ½ vecka får ni 2 barn på besök i en hel vecka. Nu är tågbiljetterna köpta och klara :) kram

2009-02-05 @ 00:33:09
Postat av: Sandra

Yeeeey! Jag vet! Längtar ihjäl mig!



Ja, har varit med om det en gång förr... väldigt dåligt faktiskt! Oftast på kvällen sent... Kan ju inte sitta annars än då ju.. :/

2009-02-05 @ 21:05:57
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0