härliga lördag!

Kan inte alla dagar i veckan vara lördagar? Skulle ju vara himla trevligt.. i alla fall i början. Men känner jag mig själv rätt så skulle jag klättra på väggarna här hemma till slut.

Ja, idag vette sjutton vad jag ska hitta på. Min käre O är på fotbollscup med laget och kommer antagligen inte hem förens i natt.. jag gissar på att han går ut på krogen efter allt är klart. Så det blir till att sysselsätta sig själv.. Antingen så tänker jag städa städa städa här hemma.. och då menar jag verkligen städa.
Eller så åker jag in till stan och shoppar lite... fast grejen är att jag inte har sådär jättemycket pengar. Men har ett par saker jag verkligen skulle behöva köpa. Och jag har ju busskortet in till stan så det kostar ju inget extra. Kan ju fönstershoppa om inte annat.
Samtidigt är det ju inte så himla kul att gå omkring själv.. men men.. det får jag väl göra ändå.
Och då kommer man ju ut med.. och rör på sig lite i alla fall. haha...

jaja, så blir det nog. Ska ta och hoppa in i duschen så jag kommr iväg. Vi hörs! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför följde du inte med han "O" och titta på den där cupen? Då hade du ju sluppit städat, för det är ju tråkigt.

2009-02-07 @ 18:22:25
Postat av: Sandra

jo det kan man ju undra.

2009-02-07 @ 19:35:07
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0