jag har prioriterat annorlunda...

...denna vecka som varit. Jag har umgåtts så mycket som möjligt med mina syskon eftersom det är så sällan vi träffas.
Nu har de i alla fall åkt hem. Jättetråkigt känns det. Och ensamt. Jag har varit nära flera gånger att vända mig om och säga typ: skynda er nu.. eller går det bra? eller fryser ni?
Men så såg jag mig omkring och insåg att jag gick ensam.
De får komma ner snart igen! Denna veckan gick så sjukt snabbt så det är helt sjukt. Känns som de bara var här över en helg. Så dumt. Men tiden går fort när man har roligt.

Oscar är och tränar. Snart kommer han hem.. och då får vi se vad som händer i kväll.
Han fyllde faktiskt år i torsdags så det kanske blir lite krogenkalas i kväll/natt. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte alls sugen på att gå ut. Trivs mycket bättre att hitta på nåt hemma.. men jag kommer väl bli så sällskapssjuk att jag följer med ändå. Men vi får se.

Nu ska jag tina lite. Min rumpa är helt iskall! haha!
Ska spela lite Guitar Hero och dricka en kopp Chaithé. Muuums. :)

Saknar er Jennie och Kim!!!! Och mamma och William också såklart!!! Och Christian och Johan med!!!! Och pappa!!!! äh, jag saknar er allihopa! Jaja, vi hörs! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0