Mamma skämmer bort mig.

titthålsoperationHaha, trodde jag ja, som jag skrev igår, att O skulle ta hand om mig och skämma bort mig. Det händer ju inte. Mamma kommer hit när som helst. Håller mig lite sällskap. :) Mamma och lilla William.

Ska bli väldigt skönt och trevligt faktiskt. Men jag får skämmas för här hemma ser det ut som sjutton! (Gör det inte alltid det?) Men... jag är inte på humör för att städa. Jag har i alla fall gjort två knäckemackor till mig som jag knaprat i mig, gett katterna mat och fyllt på 5 kilo kattsand i kattlådan. Aldrig har 5 kilo kattsand känns så tungt tidigare. Haha... jag får det att låta som jag är dödsjuk.. vilket jag absolut inte är... men det är ändå skönt att få tycka lite synd om sig själv.

Ursäkta mitt luddiga bloggande. Jag kanske fortfarande är sövd i tankarna efter narkosen. Eller nåt... haha, vi hörs!

(bilden visar min mage dårå.. :P Under det stora plåstret är min navel. De gick alltså in från tre håll.. jag är lite nyfiken på hur det funkar så jag tänkte googla lite om det faktiskt. Magen är fortfarande svullen liksom resten av min överkropp och rygg.. har massa luft i mig som sprutades in under operationen.)
Nu ska jag ringa mamma och fråga om hon verkligen hittar hit.. hon borde vara här nu. :) Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Sari

Krya på Dig gumman!



Kram moster

2009-03-03 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0