tankar.

Lite seg dag.
Kan man ju säga. Först sova dåligt sen upp tidigt och jobba. Kallt som f-n ute. -8 idag! Kallaste jag haft i vinter!
På  jobbet känner jag mig totalt nere. Jag saknar skolan faktiskt då jag hade folk att prata med... Eller, saknar mina vänner. Mina riktiga vänner. ^^
Saknar dom oriktiga med... De som försvann nånstanns på vägen.. Vad hände?
Jag saknar att ha en riktig tjejdiskussion. Riktigt tjejsnack. När hade jag det senast? Jag minns inte ens, hur illa är inte det?

Jag känner mig oerhört filosofisk idag. Tänka tänka tänka.
Men jag hinner aldrig tänka klart på det jag börjar med... jag börjar på en sak och sen spårar det ganska snart ur. Som ovan. Jaja...

Kallt, det var kallt idag.
Frös och var varm på jobbet.
Känns som jag börjar få feber. Men jag får inte bli sjuk... åh jag har inte nåt kul att skriva, bara massa osammanhängande konstiga korta tankar. Så ska ta mig en skål med jordgubbskräm med kall mjölk och sen lägga mig och sova.. det kanske känns bättre imorn. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan ha tjej-snack(ett riktigt)(:^^

2009-02-02 @ 21:01:45
Postat av: Sandra

:) Vem vill ha tjejsnack med mig? :D

2009-02-02 @ 21:10:38
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0