Tvättdax!

Så sprang O ner och bokade tvättstuga igår kväll.. så nu, eller om tio minuter har vi tvättstuga. Mamma är extremt svårväckt... så jag vette sjutton hur vi ska hinna med all tvätt om hon inte vaknar nu..

Mamma sorterade tvätten igår kväll redan. Vad snällt va? Jag hade så svårt att böja mig fram ner i tvättkorgen så hon hjälpte till. Haha, Os skitiga kalsonger och allt.. haha!

Igår satt jag och William och målade med fönsterfärger. Till slut joinade mamma oss också och tillslut kom Oscar med och gjorde en grön Kalle Anka. xD Jag undrar vart vi ska sätta upp dom... haha, ingenstanns kanske..




Högst upp till vänster: Mamma, högst upp till höger: Sandra
Längst ner till vänster Oscar, längst ner till höger: William

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0