med tarar i ogonvran

Ehm.. ja, ni forstar nog vad det ska sta pa rubriken.. eller? :)

Jag vill inte hem!!!!! Kanns sa himla trakigt att snart behova lamna detta helt fantastiskt underbara stalle. Buhuhuhu... :'(
Tur att vi har en hel dag kvar imorn och sen nagra fa timmar pa fredagen innan resan hem borjar.

Idag har det varit helt otroligt varmt! Vet inte hur manga grader eftersom ingen fattar vad jag sager nar jag fragar.. haha.. men over 30 grader i alla fall. Formiddagen borjade vi pa stranden. Lag och solade och badade i havet. Vid lunchtid tankte vi lagga oss vid poolen men det gick inte, som vanligt. Javla tyskar! Tror de har ensamratt pa solstolarna! Har haft dom sen vi kom, konstant! De ligger inte ens vid dom utan har dom bara "paxade". De ligger namnligen nere pa stranden... jaja...

Efter det akte vi till Chaweng och shoppade. :) Hihi, kul att shoppa. Blev en del..
Jag har ju sa manga syskon sa det blir inte sadar jattemycket anda.. det kanns som jag shoppat verkligen mycket men nar jag la upp det pa sangen sa ser jag att det inte var sa mkt.. men men.. lite ar det ju iaf.

Nu sitter jag har.. Sofia sitter bredvid och petar naveln. nae, inte bokstavligen... haha
Jag namnde ju att jag brant mig.. och det blev tillslut en stooor sarskorpa i ansiktet. En stor over hoger kind, pa nasan och uppe i pannan. Inte sa vackert kan jag tala om. Kanner mig som en alien.\

Nu tar mitt internet slut. Sa vi hors sen nar jag ar hemma igen! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0