Sanningar

Berätta 12 sanningar om dig själv

Jag blev utmanad av:
Min syster Jennie. (på bdb)
I slutet ska du utmana sex personer. Om de inte fullföljer uppdraget kommer det inte hända ett jävla skit.


1. Jag kan inte sova utan en kudde under magen.
2.  Jag har många komplex. (vem har inte det...)
3.  Jag kan inte vissla.
4.  Jag hatar att vara utan nagellack. (genomskinligt oftast)
5.  Jag kan laga god mat. (om jag får säga det själv)
6.  Jag är en riktig slarvmaja.
7.  Och en sullulla.
8.  Jag är en nattmänniska.
9.  Jag är orolig för framtiden.
10. Jag har svårt att lita på folk.
11. Jag har mååånga syskon. Hela sex stycken totalt.
12. Jag har stora drömmar.

Jag utmanar ingen.. Den som vill får göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0