varför jag inte tycker om att diska.

1. Naglarna blir mjuka och böjs.

2. Fingrarna blir som russin och sträva.

3. Jag får torra händer.

4. Det blir så otäckt när fingrarna kommer mot varann... jag vet inte hur jag ska förklara.. men det är superäckligt. Som när man gnisslar bestick fast man gör det med fingrarna istället. Samma känsla. *huh ryser*

5. Man blir blöt, kall och det tar tid.

Haha, jag kommer inte undan ändå.. nummer 1-4 kan man komma undan genom att använda gummihandskar. Ska kanske införskaffa mig ett par såna... :P
Och nummer fem får jag väl halft skylla mig själv för... diskar man lite oftare så tar det lite kortare tid. Och det faktum att jag blir blöt finns det nog inte så mycket att göra åt. Alternativet skulle vara att diska i duschen och det känns inte direkt lockande. Eller diska med regnkläder(!) men inte heller det känns någon vidare idé. Jag får helt enkelt öva på min diskteknik. ^^

Det här var ett riktigt djupt inlägg från mig. Haha, håller ni inte med? :D

Kommentarer
Postat av: Mum

Handskar är inte alls dumt. Finns numera jättesnygga i affärerna. Då blir det lite roligare att diska också :) info.php?productsid=332" rel="nofollow">http://www.happylina.se/productinfo.php?productsid=332

2009-01-31 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0