Att vara singel.

En sak jag tänkt mycket på på senaste är just saken att jag är singel.

För vet ni vad?

Det är så jävla skönt!!

För vet ni en till sak?

Jag har fasen nästan aldrig varit singel. När jag gick på mellanstadiet så hade jag "killar" lite då och då... inte för att det någonsin var speciellt seriöst då men ändå.
Men sen har jag nästan haft pojkvän hela tiden sen sjuan. Hur gammal är man då? Fjorton? Femton?

Nu är jag tjugotvå.

Och nu tänker jag fasen vara singel. Så är det. Kanske träffar man sen någon som man fattar tycke för men det är ingen jag tänker stressa fram nu. Det som händer får hända liksom.

Ja, ville bara få fram det. Haha.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0