En dag på jobbet.

Hej på er!

En trött Sandra här som skriver. Idag SKA jag lägga mig tidigt, annars kommer jag aldrig orka upp imorgon!

Dagen har gått bra.. som vanligt. Skillnaden idag var att det verkligen varit sjukt dåligt med folk. Är alla i hela Kumla på semester eller? Jag har ju tjänat mer i lön än vi tjänat in.. :P Idag kom Mange förbi igen. :) Och, idag var han där i fleeeera timmar. Från typ elva-tolv tills jag stängde. För Mange kändes det nog som dubbelt så länge.. men för mig gick tiden dubbelt så snabbt.
Sen bjöd Mange på pizza med, så idag har jag svullat kebab. Fy mig.

Vi har spelat fyra i rad cirka hundra gånger.
Och tre tre tre.
Och sen ordspelet. :D

Kommentarer
Postat av: Liiiinda

"Mange bjöd på pizza, så idag har jag ätit kebab."

Hur fan går det ihop :D??

2009-07-16 @ 16:37:16
Postat av: Sandra

svar till Linda: haha, kebabpizza.. :P

2009-07-16 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0