Första dagen men ändå inte.

Hellu allihopa! Titta, jag orkade blogga efter jobbet! ;P

Det gick bra idag. När jag kom dit så var jag lite orolig att jag glömt bort alla rutiner och så, men när jag väl öppnade dörren in så kändes det som om det var förra veckan jag jobbade sist.
Startade alla maskiner och apparater. Gjorde alla mackor, ställde ner alla stolar, skar upp extra grönsaker tills imorgon, fixade fram alla kakor och bullar and so on and so on... Ni fattar. Allt gick bra och jag hann och var klar med allt någon minut innan öppning.

Jag minns allt så bra att det blir lite problem med att de haft prishöjning.

Så här har det låtit idag några gånger:

"Var det bra så?"
"Ja"
"Då blir det fem..sju kronor, tack"


Eller...

"Då blir det tio..tolv kronor, tack"

Ni fattar.


Sen kom Mange förbi och hälsade på. :) Kul med massa sällskap! Han satt faktiskt där ganska många timmar.. Tack tack!
Vi spelade "tre tre tre" (heter egentligen någonting annat.. men det namnet minns jag aldrig) Och sen det spelet som Mange spelar på bilden. Älskar det spelet! Man bygger ord som i korsord efter de bokstäver som tärningarna visar.
Jag vill inte skryta.. men jag är grym! ;P

Eftersom jag hade tid att sitta och spela spel så fattar ni nog att det var väldigt lugnt. :P Men nu är jag faktiskt sketatrött och tänkte försöka komma tidigt i bingen.

Så natti på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0