Igår på Liquid

Ojoj, höll alldeles på att glömma bort att ladda upp bilderna från igår. :P Men dom kommer nu då.
Min kamera dog så det fick istället bli bilder med Manges mobilkamera. Men det funkade ju det med!


Kvällen började hemma hos Kim, som bjöd på snabbmakaroner och köttbullar. Äkta ungkarlskäk.


Sen gick vi till Liquid. :)


Kims hatt gick laget runt under kvällen. :P Här är Mange!


Och Robin och jag.


Och Mange och jag.


Och Mange och Robin.


Och Kim och jag.

Kvällen avslutades med "efterfest" utanför Sibylla. Haha.. För killarna ville ha fyllekäk. Men det var stängt när vi kom dit. Konstigt, klockan 01 en torsdag. ^^

Vi satt i alla fall och skrev sagor. Ni vet, när man börjar skriva så avbryter man och skickar till nästa person. Det blir himla roliga historier i alla fall. :D Dom vågar jag inte lägga upp här eftersom halva min släkt läser detta. :P

Men så är det! Idag sitter jag hemma och ska snart sova. Säger puss & kram & god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul ni verkar haft!

2009-07-04 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0