Innan ysters konfirmation

Morsning alla! :)

Jag har varit vaken ett tag redan och har hunnit med en långdusch. Sjukt trött är jag med... och allergi i ögonen har jag så ögonlocken känns dubbelt så stora efter allt kliande. Anyhow...

När jag gick och la mig igår/idag så var jag inte alls trött så jag tog fram min bok jag håller på med (Sotarpojken). Sen kunde jag ju inte sluta läsa förens boken var klar. Så ja, vid fyra-halv fem somnade nog jag. Smart!

Eller inte så smart med tanke på att jag ska sitta i kyrkan idag eftersom min syster ska konfirmeras. Lätt att hålla sig vaken då...?

Jag har problem med vad jag ska ta på mig. Jeans blir väl för varmt? Men sen hänger ju regnet i luften... Får se vad jag får på mig till slut.

Men, nu ska jag sminka bort mina svullna ögon och även äta lite frukost. Blir borta hela dagen idag.. så kanske inte så mycket bloggande från mig. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0