Mip mip!

Hej på er!

Fasen vad trött jag är i dag. Sov väldigt skönt i natt men är ändå inte helt utvilad känner jag. Kanske blir bättre om jag får mig en dusch. Vem vet. Annars får jag nog ta mig en powernap.. haha

Igår blev det utgång på Liquid. Först blev det en liten förfest hemma hos mig. :) Kul var det.. fick tokstäda innan dom kom bara..men det gjorde väl inte så mycket för då fick jag ju det gjort! ;P Lite slö har jag varit i veckan. Men det får man vara när man jobbar 10,5 timmar om dagen.

För övrigt håller jag på och få världens jäkla nackspärr. Ont gör det. Synd om mig!

Gick förbi systemet förut, tänkte först inte köpa något men sen blev det en flaska vin ändå. En Ruppertsberger Hofstück - Riesling. Blir den i kväll. För i kväll ska vi fira Lindas hemkomst! :D Undrar bara vad som sker i kväll... förfest hos mig?

Nej, gott folk. Jag babblar om ingenting. Ska lägga in lite bilder från igår sen. Så håll utkik ;P Nu ska jag ta mig en dusch i alla fall. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0