Morsning korsning!

Jag har legat vaken sen Linda skickade ett sms i morse klockan tio i åtta. (tror jag) Men kände att jag ta mig sjutton inte skulle gå upp än. Försökte förgäves somna om igen... då kom istället en kelig Figaro och satte sig på mig.

Nu sitter jag här och ska snart ta mig en dusch. Sen i kväll ska jag åka till Hallsberg och lämna mina katter hos mamma. Hon ska nämligen vara kattvakt i helgen. För i helgen åker ju jag till Kaggebo! :) Ska bli så himla kul och jag längtar dit!

Jag hoppas bara jag hinner bli frisk tills imorn. Idag har jag ingen feber i alla fall. Men min röst är helt fucked efter all hosta och förkylningen. Hes som ett as.

Aja. Jag ska ta mig lite frukost. Macka. Igår tog jag fram kyckling från frysen så det ska jag äta till lunch idag. :D Gottigt!

Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du inte fått svininfluensan bara?

2009-07-23 @ 09:44:24
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fia: Hehe, nejdå. Klart det inte är.. :)

2009-07-23 @ 10:50:56
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0