Onsdag

Morsning korsning på er!

Jag har lite svårt att komma upp tidigt.. vette sjutton hur det kommer sig. Jag ställer ju ändå klockan rätt tidigt.

Anyways, allergin håller i sig.. mest i ögonen dock. Vaknade idag och kunda knappt få upp ögonlocken. Mysigt värre. Vaknade av en kelig katt som hade ställt sig på mig. Inte det skönaste när jag ligger på rygg utan täcke och han ställer sig på min mage och spinner och drar ut klorna av ren njutning. Ni som har/ har haft katt förstår nog vad jag menar. Det var ju trots allt ganska mysigt men fan vad ont det gjorde.

Hundra grader ungefär idag. Både inne och ute. Jag ska ta mig en svalkande dusch och sen, som vanligt, ut i parken. Vi hörs! :) Krampuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0