Today!

Me är tired. Somnade på bussen hem, igen. :P Sällan jag somnar på bussar. Så ryckte jag till som fan, ni vet som man kan göra ibland när man precis håller på att somna. En tant satt bredvid mig och hon bara kollade snett på mig. Trodde säkert jag hade någon hjärnskada eller något.

Min fot gör lite ont. Har inte orkat titta under den än. Det gör ju inte ont när jag går.. så det stör ju inte sådär jättemycket. Bara när jag vickar på foten..

Anyways.. idag tänke jag försöka komma i säng lite tidigare än vanligt.. för ska jag till Michelle efter jobbet imorn. Hade jag tänkt.. hon har jag fyllt år och ska ha lite kalas imorn då. :) Mitt i veckan.. när jag jobbar. :P Har inget vettigt att skriva som vanligt.. så avrundar nu. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0