Update

Fasen vad segt. Vaknade för typ 40 minuter sen.. soffan is the place to sleep! Nu är jag sjukt hungrig så tänkte koka lite makaroner och blanda i lite... haha, tyck inte jag är äcklig nu, men... tonfisk. Det blir faktiskt gott! Jag lovar!

Febern är över, tack Alvedon. Vet inte om jag ska jobba imorn eller om jag ska stanna hemma och kurera mig. Kanske är bäst eftersom jag fortfarande är dyngförkyld och knappt får luft.

Förresten, jag vet att jag är dålig på att ta kort. Kameran ligger på laddning nu i alla fall.. fick leta ett tag innan jag hittade den. Letade verkligen överallt.. sen tänkte jag; Jag undrar om jag varit så duktig att jag lagt den där den SKA ligga?

Och såklart hade jag det! Varför började jag inte leta där? Aja. Mattime! Krampuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0