Shit om shit.

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Hehe, bra fråga. Jag har ju faktiskt varit kär i alla mina ex.. men sen hur "rikigt" alla varit är svårt att svara på.
Vad tycker du om kärlek? – Hm, måste ha kärlek.
Har du flashat/strippat nångång? – Haha.. Kanske det.
När kramade du någon sist? – Ingen som vill krama mig..
Saknar du någon speciell person? - Hehe, nje..
Har du svårt för att bli kär? - Jag tror inte det.. :P
När kysstes du med någon sist? – Öhm, en natt för några helger sen. :) En som gärna diskar mitt i natten.. haha
Ångrar du det? – Nej.
Är du singel? – Ja.
När fick du senast en komplimang? – Jag minns inte.. :'(
Har du hånglat med någon av samma kön? – Haha, min farmor läser det här!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: – Jag har svimmat ett antal gånger och legat avtuppad ett tag..
Gjort något riktigt dumt: – Jo..
Gjort nåt olagligt: – Ja..
Blivit polisanmäld: – Nej..
Fått din mamma att gråta: – Säkerligen.
Skämts över dina föräldrar: – Har inte alla det?
Skämts över dig själv: – Ja.. :/
Sagt jag älskar dig och menat det: – Ja – men även the other way around.
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: – Med mina ex, ja.
Dricker du: – Ja, varje dag. Vatten.
Vilka kläder sover du i: – Trosor och bh
Vad hatar du verkligen: Jag hatar tallriksgnissel och spindlar.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej, det tror jag inte. Med risk för att låta oerhört självsäker.. :P Menar inte att jag har chans på alla jag blir kär i, utan snarare att jag helt enkelt inte blivit kär i någon jag inte haft chans på... ni förstår nog.
Är du ensam nu: – Mina kissar är här.. :P
Vill du gifta dig: Ja, någon dag...
Vill du ha barn: – Hehe, någon gång ja..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: – :P
Såg dig gråta: Ehm, vet inte.. det var fan längesen jag grät nu.. Men nog mamma när jag var där och bror **** ****.
Fick dig att gråta: – Bror.
Du delade en drink med : Vettefan.. har inte druckit drink på evigheters evigheter..
Du gick på bio med: Oscar..
Skällde på dig: Haha, hm.. Jag har inte en aning.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej..
Kramat någon: Nej..
Pussat någon: Nej..
Köpt någonting: Handlade saker till caféet.
Sjungit: Haha, ja i morse när jag sminkade mig. :P Gör jag varje morgon.. (när ingen hör)

HAR JAG?
Digitalkamera: Juppsi.
Telefon på rummet: I vardagsrummet och i hallen.
Egen dator: Ja.
Könssjukdom: Haha, nej.
Husdjur: Figaro & Byron mina älsklingar!
Bra kompisar: Såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0