Bilder från igår - Midsommar

Det var en himla trevlig kväll faktiskt. Drack kanske lite för mycket..
Och det kan jag säga eftersom jag vill minnas att jag dansade runt en buske på värdelns trädgård.
Men jag var ju inte ensam... vilka var vi som dansade? Jag, Pernilla, Johan och Micael? Eller?

Jag bjöd i alla fall på vodkafylld melon. Livsfarligt!

Sen så bjöds det på grillat med. Gud så gott det var.. jag visste inte att vi skulle grilla så jag hade inte med mig något. Men folket hade med sig så det både räckte och blev över. :)

Här syns nästan alla som var där.. just då.


Jag och Johan
















Micaels hund Zeke. Först blev jag rädd för honom.. men sen insåg jag att han inte var något farlig och då vågade jag klappa honom och allt! :P
Så himla söt är han!













Johan och Jonas :)














Fina Ida :)

Hade gjort en krans.. den fick gå laget runt.. (typ) så man fick sig lite midsommarkänsla.




Micael sög upp spadet från melonen. :)



















Och sista bilden får bli på David. :)

Han var lite inne i fotbollen som gick på tv.. men jag fick ju knappt ta ett kort på honom. Men jag lyckades!

Det ligger ju fler bilder på facebook.. det tar så lång tid att ladda upp bilder här eftersom man måste ta det ett i taget.

Men men.. tack för igår!

Kommentarer
Postat av: johnssa

jaha ja....

Sist men absolut inte minst! ;D



Du lyckades inte.... Jag orka inte hålla på mer bara... så de så!!! du var mig en envis typ du........

2009-06-21 @ 15:02:54
Postat av: Sandra

Haha, jag lyckades ju visst! Eller är du inte med på en bild eller? :)



Jag är envis ja.. men det är du med!

2009-06-21 @ 15:51:54
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0