ca 400!

Haha, det där gick ju bra. Känns som om jag har bra odds.. eller inte.
Jaja.. Vi får se hur det går då.

Jag vill hitta på nåt. Känner mig helt otroligt sjukt rastlös! Skulle nästan kunna... äh, kommer inte på nåt kul.
Eller, jag skulle kunna sätta mig och sjunga "en elefant balanserade, på en liten liten liten spindeltrååÅd, det tyckte han var så intressant, så han gick och hämtade en annan elefant.." osv... upp till kanske 596. Ca.

Jag funderar på att försöka mig på att ändra min header och färgerna i min blogg. Vågar jag mig på det? :) Jag och html-koder är ju bästa kompisar........ Äh, I'll try.

Kommentarer
Postat av: Patrik

vad är det du har gjort lille Sandra?! =)

2009-06-08 @ 14:16:39
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: Hehe, det säger jag bara om resultatet blir bra. ;P

2009-06-08 @ 15:02:23
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Men Sandra då :( Säg nu, blir ju nyfiken! :O

2009-06-08 @ 15:11:13
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: Nope, jag säger inte.. :)

2009-06-08 @ 15:17:12
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0