Fiabesök!

Idag kom som sagt Sofia hit. :) Så himla kul att träffas igen.. för tyvärr så träffas vi ju inte så ofta längre. Får bli ändring på det, eller hur Fia? :)

Vi gick en sväng på stan och tittade runt lite. Jag hittade två jättesöta t-shirtar på Gina som de sålde på rean. Mycket bra.. och det är nåt jag behövde med. Billiga med. 49:-

På vägen hem från stan så svängde vi förbi Ica så köpte vi en annanas. Det är så himla gott ju! Så det  har vi käkat det tills det brände i truten på oss.. hehe.

Jag skär upp annanasen. :)



Nu har Fia åkt hem. Dagen gick fort idag tyckte jag.. och nu är det så tyst här hemma så jag vet inte vad. Lyssnar på Håkan så helt tyst är det ju iofs inte. Just nu spelas "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" Typ världens längsta låttitel eller nåt.

"Och alla vill väl ha dig nu, de har ju väntat på det här.."

Aja. Det var dagen det.. kommer två inlägg till sen. :) :P Kika gärna in igen. Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart!

2009-06-15 @ 21:51:31
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0