Måndag på Liquid

Hej bloggen!
Idag har jag varit otroooligt seg vilket ni märkt på dålig uppdatering. Igår när jag precis satt mig i soffan för att koppla ner och bort allt så hörde jag att jag fick ett meddelande på facebook. "Ska du med till Liquid?" Ehm.. :P "En måndag!", tänkte jag... men tänkte på att jag ändå inte skulle göra nåt vettigt idag så jag tog mig en snabbdusch och åkte iväg.

Jag hade faktiskt väldigt kul! :)

 
Vi körde som jag skrev i inlägget innan "sugleken". Vet inte om den har nåt riktigt namn..
men annars så passar ju sugleken ganska bra. Ni ser kanske på bilderna hur det går till. (De små bilderna är klickbara när sidan laddat klart för större format)


:)

Me :)


Alla vi som var där utom Sander som tar kortet.



Jag snodde Sanders hatt. Den hade jag nästan hela kvällen.. kände mig lite ofräsch eftersom jag inte hann göra mig i ordning.. och hatten döljde då mitt hår. :P Men han försökte hela tiden sno tillbaka den eftersom han påstod att han var i större behov av den.. eftersom han ville dölja att han inte längre hade något hår. :P


Det blev efterfest hos Kim. Fast han gick och la sig.. sen gick även Einar och la sig och sen åkte Jesper hem. Så då satt jag och Sander och spelade ölspelet. Efter några timmar kom en vän till Sander och gjorde oss sällskap och då söp vi honom under bordet, Sander alltså. :D jag somnade nog inte förens 5-6 i morse och har inte sovit speciellt bra heller eftersom jag fick sova på divandelen på hans soffa.. Nog för att jag är kort, men så kort är jag inte!

Tack för en trevlig kväll killar... och jag vet att ni läser..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0