Midsommarfredag.

Morsning korsning!

Jag somnade till slut... men det dröjde en stund efter att jag skickat in inlägget under. När jag vaknade var jag svintrött men var så jävla kissenödig att jag blev tvungen att resa på mig. Nu är det ju ingen idé att lägga sig igen.. eftersom alarmen skulle ringt klockan nio. ^^

Katterna har verkligen haft damp i natt. Eller Figaro gissar jag på att det är. Det är alltid han! Han har lyckats öppna garderobsdörren och kraffsat ut kläderna från lådorna.. varför han gör det? Jo, för att han ska få plats att ligga där inne och sova.
Sen låg det TVÅ örhängen på bänken som jag lagt fram för jag skulle ha på mig idag.. och nu ligger där bara ETT. Antligen blev det kattens kvällsmat eller så ligger det någonstans och gömmer sig. Buhuu.. mitt fina örhänge!

Känner att dagen börjar bra alltså. Nej. Jag måste ta mig en dusch och sen springa till affären och köpa groggvirke.. och jag hoppas verkligen det är öppet!!!! Och köpa kattmat, igen. Och sen hem. Göra mig i ordning och sen åka till Hallsberg för att hämta mina skor och en tröja mamma sytt till mig... och sen vidare till Åsbro där jag firar dagen.

Glad midsommar alla! Hoppas den fortsätter bättre än den började! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0