Onsdag

Gog förmiddag alla!

Gud vilket underbart väder det är ute! Jag blir helt lycklig hela jag! :)

Jag vaknade för någon timme sen men har inte orkat göra någonting än. Morgonfrisyren står åt alla håll och kanter eftersom jag somnade med hårspännen i håret. Ser snyggt ut! Nej...
Men jag ska ta mig en dusch snart och smörja in mig med solskydd. Kan behövas idag eftersom jag kommer befinna mig på en båt.

  För   idag   ska   jag   fiska!

Oj så kul det kommer bli. Sen skulle vi nog sova kvar i Manges stuga och grilla lite på kvällen med. Kommer nog bli en toppendag!
Tänk att fånga en bamsing som vi kan grilla. MmmmMmmm! Bara för det kommer jag väl inte fånga nåt.. :P

Men nu gott folk blir det duschen för min del. Vi hörs! Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0