RaggARN två.

Hej på er!
Hemma nu, kommer direkt från jobbet faktiskt. Ryckte in ett par timmar medans V var iväg och fixade pass.

När jag var på väg hem så hade jag nästan 45 minuters väntan på tåget, så jag satte mig där och väntade. Då kommer det fram en kille och frågar om han fick sätta sig bredvid mig och snacka lite.
Visst, sa jag, slå dig ner.
Han presenterar sig som "Zaid".
Vi pratar lite grann om allt möjligt men sen blir det tyst en lång stund.

Då bryter han tystnaden och säger:
- "Får jag fråga dig en sak? Lova att inte bli arg!"
- "Öh, ja? Vad är det du undrar?"
- "Är dina bröst riktiga?"

Helt seriös är han.

Jag börjar asgarva. "Ja, dom är riktiga?"

Så stora bröst har jag faktiskt inte. Allvarligt talat. Skäms ihjäl.

Jag ställer mig upp och han med. Så ställer jag mig och kollar nervöst efter tåget som nu borde komma när som helst.
Då börjar han smeka min arm och frågar: "Gumman, vad tänker du på?"

Panik!

Så sträcker han ut sin hand sådär som att han vill att jag ska hålla han i handen. "Nej, tack", sa jag. "Jag kan inte hålla dig i handen."

Tåget kommer. Jag stiger på. Han stiger på. Vi hamnar såklart bredvid varandra. Ej av en slump!

Under tågresan sitter jag och lossas skriva massa viktiga sms på min döda telefon. Det funkar rätt bra för han sitter tyst.

När vi är framme i Örebro springer jag snabbt av tåget för att "skaka av mig honom". Han hänkar på.
Under tunneln ska vi åt olika håll så då sa vi hej då, äntligen!

Men vad händer då? Jo, stördARN kommer springandes efter mig och flåsar: "Du, jag glömde fråga efter ditt telefonnummer!"
"Okej, men jag kan inte ge dig mitt nummer......."
"Nehe, varför inte?"
"Därför."
"Men, varför inte?"
"BARA därför!"
"Men kom igen, jag kan väl få ditt nummer?"
"För att jag känner inte dig", ger jag som svar.

Söt pojk, ger sig gärna inte. Ett nej är väl ett nej?

Han tjatade en stund till men han fick det ändå inte. Ofta jag vill att han ska ringa mig.

"jag ska inte tortera dig", sa han också.

Aja, är lite rädd att han typ skulle skugga mig hem och sen helt plötsligt plinga på dörren. Då ringer jag fan polisen! Haha...

Men men.. det blev en rätt lång förklaring på vad som hände kanske. Men nu ska jag äta någon macka och sen ska jag, Millan och Kim iväg och bada! :D Yeeey!
Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, han var ju lite läskig o.O

2009-06-26 @ 21:53:34
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0