vad händer?

Hej på er!

Jag har tråkigt som vanligt.. funderar på att ta mig ett långt och varmt skumbad. Det får nog bli det sen.

Sitter och lyssnar på musik. Just nu spelas Håkan Hellström och jag kan inte låta bli att blir kär i texterna. Så är det bara. Det är nog bara han och Coldplay som kan det där med texter... och Lasse. (Inte Berghagen.. :P Utan Lindh)

Jag undrar vad som händer i helgen... någon som har nåt planerat? Eller som inte har nåt planerat kanske det blir... anyway... ni förstår.
Och sen vad som händer på midsommar, vad händer då? Det är ju ett tag kvar men ändå. Tiden går nog snabbt.
Förresten tycker jag att David kan fixa fest snart igen. :) Eller skulle inte det vara kul? Det skulle i alla fall jag tycka.. och jag vet att Millan är på! :D Jaja...

Kommentarer
Postat av: Johnssa

Jasså.... Du tycker att jag ska ordna med fest!!!!!

Så jag har blivit örebros hetaste festfixare....

Hhmmmm får nog börja ta arvode... XD

2009-06-09 @ 22:29:58
Postat av: Sandra

Svar till Johnssa: Självklart tycker jag det! Skulle vara kul. Du är ju bäst i branschen så.. ;)

2009-06-09 @ 22:39:32
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Johnssa: Självklart tycker jag det! Skulle vara kul. Du är ju bäst i branschen så.. ;)

2009-06-09 @ 22:41:33
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0