Full rulle!

Haha, här är det verkligen full rulle som rubriken talar om. Jag och yngsta lillebror W, 4 år har lekt häst, kittleleken och retleken. Så söt är han!

"Ha ha ha ha ha ha, (retramsan) du bor inte häär, det är inte du som bor här!"

Jag har varit häst nu så W har suttit på min rygg och så har jag fått springa runt på alla fyra och gnäggat. xD W har haft hysteriskt kul... Jag också om jag ska vara ärlig.. Kul att skratta! :) Min rygg däremot mår inte lika bra. Den skriker efter lite massage! Tur att jag för längesen bokade massage på jobbet till sista dagen eller om det var näst sista. :) Perfect.

Nu kom min moster så ska ner och hälsa! Ses och hörs! Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sari

Tack för idag!! Snart ses vi igen!



KRAM MOSTER O FAMILJEN

2009-03-20 @ 22:14:52
Postat av: Sari

Tack för idag!! Snart ses vi igen!



KRAM MOSTER O FAMILJEN

2009-03-20 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0