Fullt hus

God förmiddag! Mår ni bra?

Jag vaknade för någon timma sen och har precis duschat. Gud så ren och fräsh jag känner mig! ;P Mamma, J och W är på Röda korset och tittar så är ensam hemma en stund. Eller ja, katterna är ju här med... Alla fem! (mina två och mammas tre) Jag ska ta mig och äta lite frukost snart och klä på mig för sen kommer min moster och hennes yngsta dotter hit. Hon är väldigt gravid så snart får jag en kusin till. :)
I kväll kommer alla syskonen hit så då blir det fullt här. Och så ska mamma ha någon tjejkväll också så då blir det verkligen fullt här! Hm, vi blir jag, mamma, ch, jo, je, ki, wi och så tjejgänget två stycken. Så nio stycken. Plus fem katter.

Kanske skulle jag iväg och bowla. Eller hur blir det?

Imorn kanske  jag ska med Mich till hennes familj och fira hennes syster. Skulle vara trevligt faktiskt men jag får se..

Nej hörrni, ska ta mig en macka och ett glas oboy nu! :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0