Lek & Buslandet

Bättre sent än aldrig.. eller hur?

När Jennie och Kim var här för typ två veckor sen eller vad det blir.. så var vi i alla fall där. På lek & buslandet. Jag blev lite besviken faktiskt.. haha.. många saker som dom gjorde reklam för som var stängt.
Och kanske hade Kim haft roligare om han haft någon kompis med sig som han kunde springa runt med.. Jag var inte speciellt leksugen om man säger så.. :P Och inte Jennie heller.. även om vi spang några varv där i klätterställningen ändå.. :D

Här kommer lite bilder.. men tyvärr dog kameran mitt under vistelsen..
Enjoy! :)

På bussen på väg till Backaplan


 
Jenniepump hoppar studsmatta.                            Kim ska nog precis åka kana ner..



Limpa och Pump


Jennie :)



Kim :)

Haha, jag hade kul jag med!

Kommentarer
Postat av: Mum

Vilka fina bilder! Vill ha!

2009-03-03 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0