Lunarinlägg för längesen!

"¢ Dumma kommentarer och fåniga tankar Sön 30 okt 2005 18:34 Övrigt, 21 läsare totalt
Nu är det illa. Nu skriver jag bara för att jag inte har nåt att göra. Så därför ska jag tråka ut er (och mig själv) genom att skriva ner allt jag tänker på.. (nästan)

Ibland har jag såna där tankar som typ bara plågar mig en massa.. som inte försvinner utan bara finns där i hjärnan och tar en massa onödig plats. Det är ett ganska stort ploblem för mig då min hjärna inte är av den större storleken.. hm ja.
Ska jag ta frågan som plågat mina tankar idag då, jo jag fundera på vad som skulle hända om man placera alla saker som fanns på hela jorden på en punkt.. typ högst upp eller nåt.. skulle det bli så tungt där uppe då så jorden skulle snurra runt 180° så Sverige typ hamna där Australien ligger och vi fick värsta australienklimatet här? om människan skulle överleva det alltså..

Och ärligt.. jag vet inte hur många minuter om dagen jag tänker på vad jag tänker på.. jag vet inte hur många gånger om dagen jag kommer på mig själv med att bara sitta och tänka.. och sen när någon frågar vad jag tänker på så har jag inte ens något svar.. för jag vet inte vad jag tänker på.. det är jätteknäppt.

Jag vet iaf vad jag tänker på just nu. Men det säger jag inte. Haha. ;)

Men vem har inte såna där underliga tankar i huvet? jag tror alla har det men det är mest jag som erkänner att jag funderar på sånt.. som det där med högtalare och olika långa sladdar. Min teori stämde ju faktiskt.. på sätt och vis.. ni bara idiotförklara mig fast jag egentligen hade rätt.. fast iofs så idiotförklara jag nästan mig själv också när jag sa det..

Nu tänker jag på min hals. Den vill inte bli bra. Jag vill få bort mina halsmandlarsfan, dom gör ju ingen nytta där dom sitter. Dom gör ju bara ont, jämt!! Doktorn lova mig operation för längesen. men händer det nåt med det? nej det gör det inte.. cp! måste väl ringa och tjata men det vågar jag inte. jag är inte sån..

Sen funderar jag på varför du inte svarade på mejlet. Jag svarade på det du skrev men sen svara inte du. Jag vill veta vad du tyckte om det jag svara. Det är jobbigt när det är såhär. Vill inte ha det såhär.. och jag vet att du läser det här och att du har plågat dig igenom hela texten och hit. I know it! Så snälla. Skriv bara vad du tänkte när du läste det, om du är sur på mig eller om du inte bryr dig. Så vet jag hur det ligger till. Tack.

jag har kommit fram till att ofta så tänker jag högt. Säger saker jag kanske borde hålla för mig själv egentligen. Men jag bjuder på mina korkade kommentarer, dom är en del av mig..
För vad vore Sandra utan spaghetti? :) "I'm lucky to have a friend like you, i love you."

___

Dagens roligaste: "han är faktiskt snygg, om man kisar" "

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://jessicathatsme.blogg.se/2009/march/utlottning.html

2009-03-04 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0