Onsdag

Hej hej!

Jag har ont i magen. Sån där orokänsla ni vet? Undrar varför den kommer lagom tills att man ska börja jobba..?

Idag har jag varit ute på promenad hela två gånger! Första gången var det ingen lång promenad men andra gången lite längre. Det var verkligen härlig vårvärme ute idag. Ni kanske läste inlägget innan? Fina blommor i rabatten och allt. N ä s t a n   s å   a t t   m a n    s v ä v a d e   f r a m    n ä r   m a n   g i c k .  Ja det är nåt speciellt med våren. Minst sagt.

Hur är vädret uppåt i landet? :)

Om ca 30 min börjar Grey´s anatomy på femman. Yeeey! Veckans höjdpunkt i tv-väg.
Vet inte vad jag ska hitta på nu... Bara vänta på att klockan ska slå nio. Hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Här är det jätte mycket snö! Som rena rama julafton!

2009-03-11 @ 23:23:09
Postat av: Michelle

Jag håller med mor din..

Samma skit i Örebro..

2009-03-11 @ 23:47:21
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0