Torsdag fylld av tankar.

I och för sig så är väl alla mina dagar fyllda av massa tankar.. jag som tänker och överanalyserar allt. Men idag har jag verkligen tänkt.

Jag får sån ångest för att åka och bo hos O tills jag är klar på mitt jobb. Det kommer vara så jävla jobbigt, det vet jag redan nu.
Och som att det inte var nog med att jag ska bo med O så ska jag sen iväg och jobba med hans mamma och bror. Jag har ingenting emot dom men jag tror de har emot mig nu. Jag som "lämnat" deras son. Fast det var ju mer eller mindre ett gemensamt beslut. Hur som helst.. ni fattar nog att det inte blir lätt.

Till nästa helg har pappa bokat släp från jobbet så då kommer han och kanske en bror eller två ner och hjälper till och flyttar hem alla saker.
Jag själv har ju då två dagar kvar på jobbet så får snällt stanna kvar och arbeta dom.

Jävla jävla säger jag.

Ni kanske förstår att mina tankar snurrar runt och jag mår inte så bra. Min yngsta lillebror har i alla fall fått mig att le lite idag. ♥

Nej, det blev visst längre skrivet än jag tänkt mig. Ska fortsätta att göra ingenting. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer idag och försöker pigga upp dig lite och smida lite framtidsplaner :O)



KRAM MOSTER O KUSINERNA

2009-03-20 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0