Torsdag.

Hellu på er!
Jag har precis duschat. Sitter i min morgonrock.. funderar på att sitta i den tills i kväll. Vad tror ni om det? Egentligen skulle jag kunna sitta i den hela dagen men det går inte för i kväll ska jag med svärmor och handla lite. Och man kan ju inte gå omkring med morgonrock på Willys.
Eller kan man det?

Nej, jag tester nog inte det.

Jag är lite hungrig faktiskt. Har inte ätit något än. Vet inte om jag ska ta mig en macka eller äta upp resterna av pizzan O köpte i förrgår. Det blir nog pizzan. Är som sagt hungrig.

Ja, annars händer det inte mycket idag. Som vanligt typ. Nä, jag har inget vettigt att skriva känner jag, så jag tar och micrar min pizza och sätter på nån dvd. Ses & hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0